مشاوره تلفنی انتخاب رشته پیام نور
نوشته شده توسط : نویسنده 1

مشاوره تلفنی انتخاب رشته پیام نور

مشاوره تلفنی انتخاب رشته پیام نور، نرم افزار انتخاب رشته پیام نور
• لیست رشته های پیام نور، انتخاب رشته دانشگاه پیام نور
• شرایط انتخاب رشته پیام نور، دانشگاه پیام نور
• زمان انتخاب رشته دانشگاه پیام نور، فرم انتخاب رشته پیام نور

مشاوره تلفنی انتخاب رشته ی پیام نور به شما کمک می کند تا بتوانید با دید بازتری نسبت به رشته ها آگاهی پیدا کرده و انتخاب خوبی داشته باشید.
انتخاب رشته پیام نور نیازمند این است که شما با آگاهی کامل این کار را انجام دهید. یکی از مهم ترین دلایل هم این است که دانشگاه پیام نور شرط معدل دارد.

سراسری
آزاد
پیام نور
غیر انتفاعی
علمی کاربردی


داوطلبان از دو طریق می توانند وارد دانشگاه پیام نور شوند: 1- از طریق کنکور 2- بدون کنکور
1- داوطلبانی که از طریق کنکور وارد دانشگاه پیام نور می شوند بعد از اعلام نتایج اولیه دانشگاه سراسری و هنگام انتخاب رشته و همینطور از طریق استفاده از نرم افزار انتخاب رشته می توانند رشته هایی را که دوست دارند را انتخاب کرده و دانشگاه پیام نور را وارد لیست انتخاب رشته کنند. هزینه ی دانشگاه پیام نور نسبت به سایر دانشگاه ها کمتر است و تقریباً حالت نیمه حضوری دارد.
این دانشگاه در مقطع کارشناسی شامل گروه های آموزشی علوم انسانی، علوم پایه، فنی مهندسی، کشاورزی و معماری و هنر است.
2- داوطلبانی که می خواهند در رشته ی مورد علاقه شان در دانشگاه پیام نور بدون کنکور شرکت کنند، باید در نظر داشته باشند که معدل برای این دانشگاه مهم است، هم چنین داوطلب شرکت کننده در دانشگاه پیام نور باید دارای مدرک پیش دانشگاهی و یا کاردانی باشد. چرا!!؟
به این دلیل که دانشگاه پیام نور کاردانی به کارشناسی ندارد و داوطلب باید از کارشناسی پیوسته شروع به تحصیل کند. همینطور داوطلبی که دارای مدرک کاردانی است و از کارشناسی پیوسته شروع به تحصیل می کند باید به صورت 4 ساله ادامه تحصیل دهد.
هزینه بدون کنکور دانشگاه پیام نور با هزینه ی با کنکور دانشگاه پیام نور تقریباً یکی است.

همینطور ثبت نام بدون کنکور پیام نور در دو نوبت مهر و بهمن انجام می گیرد. برای کسانی که انتخاب رشته ی بدون کنکور پیام نور برایشان دشوار است، می توانند با استفاده از نرم افزار انتخاب رشته این کار را برای خود آسان کنند.
البته این موضوع را باید به شما یادآوری کنیم که امتحانات پایان ترم شما آسان نیست و به محض ورود به دانشگاه پیام نور باید تمام تلاش خود را به کار گیرید.
حالا این سؤال پیش می آید که نحوه ی ثبت نام با آزمون پیام نور و بدون کنکور پیام نور به چه صورت است!؟
در ثبت نام با آزمون پیام نور دانش آموزان و داوطلبان هنگام انتخاب رشته ی سراسری می توانند ثبت نام و انتخاب رشته ی خود را انجام دهند.
برای ثبت نام بدون آزمون پیام نور، نحوه ی ثبت نام به صورت اینترنتی و از طریق سامانه سنجش انجام می شود. البته اگر می خواهید در مرحله ی تکمیل ظرفیت شرکت کنید باید به صورت حضوری به دانشگاه مورد نظر مراجعه کنید.
یکی از توصیه های مشاوران ما این است که قبل از اقدام هرگونه انتخاب رشته و یا ثبت نام در دانشگاه پیام نور، لیست رشته های بدون کنکور پیام نور را با دقت مطالعه کنید.
مسئله ی بعدی این است که داوطلبان اگر دارای سهمیه هستند، می توانند هنگام ثبت نام و انتخاب رشته از سهمیه ی خود استفاده کنند.
در کل دانشگاه پیام نور، هم مورد تأیید وزارت علوم است، هم از لحاظ هزینه به صرفه است و هم شاغلین می توانند بدون استرس و نگرانی هم ادامه تحصیل بدهد و هم شغل خود را حفظ کنند.
دانشگاه پیام نور در مقطع ارشد هم به صورت فراگیر جذب دانشجو می کند که دانشجویان و متقاضیان باید طبق شرایط برای مقطع ارشد اقدام به ثبت نام کنند.


خانه مشاوره در موضوعات زیر به شما مشاوره می دهد: 

مشاوره تلفنی انتخاب رشته پیام نور، لیست رشته های پیام نور
• هزینه انتخاب رشته پیام نور، رشته های پیام نور
• نحوه ثبت نام انتخاب رشته پیام نور، مشاوره تلفنی پیام نور
• سامانه هوشمند مشاوره تلفنی و پاسخگویی به سؤالات

 

 

داوطلبان کنکور سراسری جهت اشنایی با فنون انتخاب رشته در کانال خانه مشاوره به ادرس telmoshavere@ عضو شوند.




:: برچسب‌ها: مشاوره تلفنی انتخاب رشته پیام نور ,نرم افزار انتخاب رشته پیام نور , لیست رشته های پیام نور,مشاوره انتخاب رشته دانشگاه پیام نور ,مشاوره شرایط انتخاب رشته پیام نور, مشاوره و پاسخگویی به سوالات دانشگاه پیام نور , زمان انتخاب رشته دانشگاه پیام نور, فرم انتخاب رشته پیام نور ,
:: بازدید از این مطلب : 34
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 13 شهريور 1396 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: